De mening van onze klant telt. Daarom vragen wij om de paar jaar aan klanten en relaties om onze diensten, werkwijze en service te beoordelen. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening continu optimaliseren. Ook intern willen we de ontwikkelingen in de werkbeleving volgen. In 2023 worden daarom zowel voorbereidingen getroffen voor een extern klanttevredenheidsonderzoek én een medewerkerstevredenheidsonderzoek in 2024.
Klanttevredenheidsonderzoek
Het externe onderzoek is gericht op onze producten, diensten en locaties. Zo komen we te weten hoe klanten naar ons kijken en hoe ze ons beoordelen. Het levert belangrijke informatie op waar we wat mee kunnen om onze diensten verder te verbeteren.
Medewerkerstevredenheidsonderzoek
Het interne onderzoek heeft betrekking op de werkbeleving. De medewerkerstevredenheid zal structureel worden gemeten en het eerste onderzoek in 2024 zal dan ook gelden als nulmeting. In oktober van 2024 volgt er nog een enquête en vervolgens zal het jaarlijks plaatsvinden. Op die manier kunnen we ontwikkelingen in de werkbeleving volgen en verbeteringen door blijven voeren.