Minder administratieve handelingen, snellere afhandeling van afvalstromen op de weegbrug en een actueel online inzicht in weeggegevens? Dat kan vanaf heden met de Afvalzorg app en de klantenportal. Met deze twee nieuwe diensten wil Afvalzorg extra service bieden aan haar klanten die afvalstromen brengen of producten afhalen.
Gratis digitaal rijden met Afvalzorg app
Afvalzorg biedt in samenwerking met Logistiek zonder Papier (LZP) een nieuwe gratis service; de Afvalzorg app. Met deze app kunnen chauffeurs voortaan rijden met een digitaal begeleidingsdocument conform de EBA standaard. Hiermee is het papieren begeleidingsdocument niet meer nodig én gaat de afhandeling op onze weegbrug sneller. Eerder was het al mogelijk voor klanten om met eigen systemen digitaal te rijden naar Afvalzorg locaties. Vanaf deze maand kunnen onze klanten ook gebruikmaken van onze app wanneer ze geen eigen systeem hebben.
Actueel inzicht in weeg- en factuurgegevens
Via de Afvalzorg klantenportal kunnen bedrijven online alle bedrijfs- en weeggegevens inzien. Bovendien is altijd een realtime overzicht van de aangeleverde tonnen beschikbaar. U ontvangt uw eigen persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Na inloggen heeft u niet alleen inzicht in uw weeg- en factuurgegevens, maar ook de acceptatievoorwaarden, productbladen en het actuele nieuws kunt u hier vinden. Wilt u gebruik maken van een van onze nieuwe online diensten? Neem dan contact met ons op. We komen graag langs voor uitleg.