Vorige maand heeft Afvalzorg, gezamenlijk met onderzoekbureau Customeyes, haar periodieke klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Uit het onderzoek bleek dat onze klanttevredenheid licht is gestegen. Afvalzorg kreeg van haar klanten gemiddeld een 8,0 en dat is een lichte stijging ten opzichte van 2018. Verder bleek uit het onderzoek dat onze klanten Afvalzorg zien als “betrouwbaar” en dat onze organisatie steeds klantgerichter werkt.
Uiteraard zijn er ook verbeterpunten. Zo hebben onze klanten onder andere behoefte aan kennisdeling en advies. Niet alleen over de plannen van Afvalzorg, maar ook over branche brede ontwikkelingen op het gebied van het storten van afvalstromen, beheer en nazorg van stortplaatsen en nieuwe recycling mogelijkheden.
Afvalzorg gaat aan de slag met de uitkomsten. De komende periode wordt een plan van aanpak opgesteld om met de verbeterpunten aan de slag te gaan. Uiteraard houden we onze klanten en relaties op de hoogte van de vervolgstappen.