De mening van onze klant telt. Regelmatig vragen wij klanten en relaties om onze diensten, werkwijze en service te beoordelen. Op deze manier kunnen we onze dienstverlening continu blijven optimaliseren. Onlangs werden de resultaten bekend van het klanttevredenheidsonderzoek dat we in december 2013 hielden onder de klanten van Bodemzorg.
We zijn tevreden met het gemiddelde rapportcijfer van 7,7. Maar belangrijker zijn de tips en aanbevelingen die we hebben gekregen. Want op basis daarvan kunnen we onze dienstverlening nog beter laten aansluiten bij de wensen van onze klanten. In maart 2014 vindt ons volgende klanttevredenheidsonderzoek plaats: onder de klanten die afvalstromen aanleveren of producten afnemen bij onze locaties.
Vaak heeft Bodemzorg als beheer- en nazorgorganisatie van stortlocaties en bodemsaneringslocaties een jarenlange relatie met opdrachtgevers. Maar de klant lang en goed kennen kan ook een valkuil zijn. Bodemzorg wil daarom alert blijven. Onder meer via het klanttevredenheidsonderzoek inventariseren we regelmatig de wensen en behoeften van onze klanten. De goede relatie met hen blijkt ook wel uit de hoge respons op het onderzoek van bijna 50%. Bodemzorg scoort bij haar klanten een 7,7 op algemene tevredenheid en we worden omschreven als klantgericht, betrouwbaar en een partij die veel kennis in huis heeft.
Heeft u vragen over het klanttevredenheidsonderzoek of opmerkingen over onze dienstverlening? Neem dan contact op met Harm Ritsema.